Der er brug for en opposition i Rudersdal – stem på Enhedslisten tirsdag!

19. november 2017

Kommunalbestyrelsen i Rudersdal fungerer som en tæt sammenspist og lukket maskine. Alle de store partier stemmer sammen og er tilsyneladende enige. Det kniber åbenlyst med at få faktuelle informationer ud til borgerne - imens der kommer juhu udmeldinger og spin ud i de lokale aviser.
Tavsheden fra kommunens ledelse omkring planlægningen på de røde baner og omkring swimmingpoolen på Skovlyskolen, på Kajerødskolens grund, den ønskede Holtehal 3 der blev en hal på Dronninggaardskolen, Kybergården i Trørød, grundene overfor Birkerød Station og opsigelsen af kebabvognen samme sted er eksempler på dette.
Der er brug for et parti, som tør stille spørgsmål og kræve åbenhed i kommunalbestyrelsen. Og sige nej og stemme imod om nødvendigt. Et parti, som vil lytte til borgerne og sikre, at deres problemer også bliver fremført på rådhuset. Dette vil vi gøre - også de næste 4 år.
Enhedslistens valgforbund med SF sikrer dig mod stemmespild – din stemme kan endda skaffe 2 røde/grønne mandater.
En stemme på Alternativet kan via deres valgforbundet let blive til en stemme på et af de nuværende magtpartier – Lokallisten, Socialdemokratiet eller Radikale Venstre.

Peter Ussing
Kandidat for Enhedslisten i Rudersdal