Fælles 1. maj i Rudersdal

14. marts 2017

I år har Socialdemokratiet, SF og Enhedslisten valgt at holde fælles morgensamling den 1. maj i Rudersdal.

Formænd/-kvinder for de 3 partier, henholdsvis Preben, Dorte og Peter glæder sig på billedet over dette.

Arrangementet holdes i Glassalen, Birkerød Idrætscenter, Bistrupvej 1, 3460 Birkerød klokken 7-10 om morgenen.

Der vil være hygge, musik, taler, kaffe, morgenbrød og en lille en til ganen.
Der vil, som traditionen foreskriver, være en lille politisk peptalk fra de tre partier – Christine Antorini fra S, Trine Torp fra SF og Maria Gjerding fra Ø.
Derudover er der korte taler af de tre partiers spidskandidater Kristine Thrane (S), Dorte Nørbo (SF) og Jacob Jensen (Ø) til det kommende kommunalvalg, der foregår til november.
Det hele bliver kvikket op af røde sange ført an af Stig Sommer.
Preben Etwil (S), Dorte Nørbo (SF) og Peter Ussing (Ø) udtaler på de tre partiers vegne, at de stadig synes, at der er brug for at fastholde vores 1. maj-tradition for at samles, hygge og snakke politik. Det er vigtigt at mærke at politik er af kød og blod, og at politiske emner vedkommer os alle, og at vi som borgere er mere end blot en stemme på valgdagen.
Og røde faner er smukke i det forårsgrønne.

Kaffe og morgenbrød koster 25 kr.