Hjælp Enhedslisten i forbindelse med valgkampen

Du sympatiserer måske med Enhedslisten og vil derfor gerne hjælpe os med udbrede vores politik i Rudersdal kommune. Men har alligevel ikke lyst på at melde dig ind i partiet på nuværende tidspunkt.

Vi har derfor oprettet en liste over personer der sympatiserer med Enhedslisten og som bestyrelsen for den lokale afdeling kan henvende sig til omkring hjælp med konkrete opgaver – blandt andet i forbindelse med kampagner og valgkamp. Det kan f.eks. være uddeling af materiale ved stationer eller indkøbscentre – eller uddeling til husstande. Hvis du har lyst hjælpe os med sådanne opgaver kan du blive skrevet på vores kontaktliste med mailadresse og telefonnummer. Det er aldeles uforpligtende at stå på listen – du kan fra gang til gang beslutte og du har tid og lyst til hjælpe os i denne konkrete anledning. Og du kan til enhver tid blive slettet igen. Når du står på kontaktlisten kontakter vi dig når vi planlægger større opgaver – og du kan så vælge at melde dig til.

For at blive skrevet på kontaktlisten så tag kontakt til afdelingens kontaktperson. Se under punktet Kontakt i menuen.