Medlemsmøde 6. oktober 2022

Kulturcenter Mariehøj, Øverødvej 246 B i Storm P lokale

BorgerlønTilstede: Gunna Starck. (oplæg) samt 14 medlemmer fra Rudersdal

Fra Furesø: 2 medlemmer Fra Allerød: 1 medlem

Bilag: Borgerlønsforslag fra borgerlønsgruppen samt alternativt forslag er sendt ud til medlemmerne (forslaget skal behandles på det kommende Årsmøde)

Vi startede med en præsentationsrunde. Der var nye medlemmer og medlemmer fra flere afdelinger

• Gunna Starck, fra borgerlønsgruppen var inviteret som oplægsholder, og fortalte om historien bag forslaget, der skal behandles på kommende årsmøde. I kan læse om forslaget i EL´s pjece ”Friere men ikke rigere”. Bogen ”Utopia for Realister” er inspirerende læsning om emnet.
  • Der var udskrevet valg, og vi fordelte opgaver med opsætning af plakater, uddeling af startflyers på stationer/torve og valgpjecer til husstandsomdeling. Lisette koordinerer Birkerød, Kajerød, Bistrup – Peter U. koordinerer Nærum, Holte, Vedbæk. Vi mødes til plakatophængning hos Stine 8/10. Vi ønskede hinanden god valgkamp. Vi har været 21 aktive medlemmer omkring valgkampsopgave – dvs. ca. 1/3 af samtlige medlemmer i Rudersdal, desuden deltager Sally og Emil fra Allerød. (vi er i fælles valgkreds)
  • Nordsjælland har nedsat en valgkampledelse, med Peter Ussing som tovholder. Her koordineres opgaver/møder mellem kandidaterne og udveksles information om aktiviteter i de enkelte kredse. Gruppen mødes på zoom hver tirsdag morgen indtil valget.

/Lisette