Mødekalender 2024 (foreløbig)

Foreløbig kalender for 2024:

Tirsdag den 23/1 kl. 19-22:EL Bestyrelsesmøde, Birkerød Idrætscenter 1.2.

Tirsdag den 30/1 kl. 19-22. Medlemsmøde: Vi er halvvejs i den kommunale valgperiode. Hvordan er det gået – og hvad vil vi gerne nå inden næste valg?. (Der er nu gået 10 år, hvor vi har siddet i Rudersdal KB)  Birkerød Idrætscenter Glassalen

Tirsdag den 20/2 kl. 19-22 EL Bestyrelsesmøde, Mariehøj Kulturcenter, lokale Storm P. (D)

Tirsdag den 27/2 kl. 19.30-22. Medlemsmøde. Enhedslisten Lyngby inviterer til møde om 2024 – En ny verdensorden i Støbeskeen. Fuglevad Vandmølle, Møllevej 4, Lyngby

8. marts møde for afdelingens kvinder. kl. 17 hos Aleksandra

Tirsdag den 12/3 kl. 19-22 EL Bestyrelsesmøde, Mødelokale 4, v. Hovedbiblioteket

Tirsdag 19/3 . Generalforsamling: kl. 19.00 -22.00 med lidt at spise og drikke undervejs. Kulturcenter Mantzius, Galleriet

Mandag 15/4 kl. 19-22, EL Bestyrelsesmøde, Kulturcenter Mariehøj, Storm P lokale 212 (D)

Onsdag 24/4 – kl. 18.30-21.30. Medlemsmøde Arrangeret af Furesø, sammen med andre Nordsjællandske afdelinger:  EU – film og debat om Landbrugspolitik. Grafen i Farum Kulturhus.

Tirsdag 30/4 – kl. 19.00 – 22.00: Forberedelsesmøde til EL Årsmøde. Mødelokale 4, v/ Hovedbiblioteket Birkerød

1. maj morgen-arrangement, Glasalen Birkerød. kl. 7.00 -10.00 Idrætscenter, Glassalen sammen med S og SF

4.-5. maj, Årsmøde i Enhedslisten – Zoom

18. maj opsætning af EP valgplakater (valgdag 9/6) Valgplakater skal tages ned senest 16. juni

21. maj – 8. juni: Uddeling af valgpjecer og flyers (hustande, gader, stationer) Forslag til husstandsomdeling fra 21. maj og 1-2 uger frem. Flyer uddeling 1. uge af juni.

Tirsdag 21. maj Bestyrelsesmøde. kl. 19.00 -22.00, Kulturcenter Mariehøj, Storm P lokale 220 (D)

(mulige datoer til bestyrelsesmøder 2024: (Husk der er EU valg 9/6! herefter skal plakater tages ned), 18/6 (Hovedbiblioteket lokale 4), 27/8, 17/9, 22/10, 12/11, 3/12) – Der vil også blive aftalt en række medlemsmøder. Vi deltager desuden i Vedbæk Havnedag 25/8, Rudersdal Folkemøde 31/8 , Birkerød Kulturnat 13/9.